13 نوامبر 2000

ضمیمه D: سپاسگزاری

افراد زیادی در تعیین این خصوصیات شركت نموده اند كه شامل اعضای گروه كار DOM و گروه علاقه مند به DOM می باشد. ما به ویژه از افراد مذكور در ذیل، تشكر می نماییم:

لورن ود از (SoftQuad Software Inc.، chair)، اندریو واتسن از (Object Management Group)، اندی هنینگر از  (IBM)، آرناد لی هورس از (W3C and IBM)، بن چانگ از (Oracle)، بیل اسمت از  (Sun)، بیل شی از (Merrill Lynch)، باب سیدر از (IBM)، كریس لاویت از (Microsoft)، كریس ویلسن از (Microsoft)، دیوید براونل از (Sun)، دیوید سینگر از (IBM)، دان پارك از (invited)، اریك واسلیك از (Microsoft)، گاون نیكل از (INSO)، ای ان جیكبز از (W3C)، جیمز كلارك از (invited)، جیمز دیویدسن از (Sun)، جارد سورنسن از (Novell)، جو كسلمن از (IBM)، جو لاپ از (webMethods)، جو مری از (Macromedia)، جانی ستندباك از (Netscape)، جاناتان مارش از (Microsoft)، جاناتان روبی از (Texcel Research and Software AG)، كیم آدامسن شارپ از (SoftQuad Software Inc.)، لورنس كیبل از (Sun)، مارك دیویس از (IBM)، مارك سكاردینا از (Oracle)، مارتین دورست از (W3C)، مك گالیش از (Software AG)، مایك چمپیون از (Arbortext and Software AG)، مایلس سیبین از (Cromwell Media)، پتی لوكسدی از (Arbortext)، پال گروسو از (Arbortext)، پیتر شارپ از (SoftQuad Software Inc.)، فیل كارلتین از (Netscape)، فیلیپ لی هگرت از (W3C، W3C team contact)، رمش لكشمنورینن از (Merrill Lynch)، ری ویدمر از (iMall، Excite@Home and Netscape)، ریچ راومن از (Microsoft)، ریچ جسنر از (Netscape)، سكات آیزكس از (Microsoft)، شرن آدلر از (INSO)، ستیو بورن از (JavaSoft)، تیم بری از (invited)، تام پیكسلی از (Netscape)، ویدر آپریو از (Netscape)، وینود انیپم از (Lucent).

از كلیه‌ی كسانی كه با ارسال پیشنهاد و غلط گیری، ما را در اصلاح این خصوصیات یاری نمودند سپاسگزاری می نماییم.

D.1: سیستم های تولید

این خصوصیات در XML نوشته شده بود. پوشش های Java ،OMG IDL ،HTML  و ECMA Script كاملا خودكار تولید شده بودند.

تشكر از جو به انگلیسی، نویسنده‌ی  هزینه، كه بر اساس مبنای تولید DOM Level 1 بكار برده شد. همچنین از گاون نیكل تشكر می نماییم، كه قسمت پیشین اسكریپتهای نوشته شده را در بالای قیمت گذاری تشریح نموده است. آرناد لی هورس و فیلیپ لی هگرت اسكریپتها را نگهداری نموده اند.

برای DOM Level 2، ما  از Xerces همانند مبنای تحقق پذیری DOM استفاده نمودیم و می خواهیم از نویسندگان تشكر نماییم.  فیلیپ لی هگرت و آرناد لی هورس قسمت پیشین برنامه‌های جاوا را كه مورد استفاده‌ی DOM هستند، نوشته اند.

همچنین از جان كیومن، نویسنده‌ی  html2ps، كه ما در ایجاد نسخه‌ی خصوصیات پست اسكریپت آنرا بكار برده ایم، تشكر می نماییم.

 

 Please report errors in this Translation to the http://lists.w3.org/Archives/Public/w3c-translators or to  yoursite2web@gmail.com

لطفا خطاهای موجود در این ترجمه را به http://lists.w3.org/Archives/Public/w3c-translators و یا به yoursite2web@gmail.com گزارش دهید.